Mijn eerste reis - Reisverslagen van inge jansen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van inge jansen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

2 februari is het zover, dan zullen Sabine en ik afreizen naar de andere kant van de wereld. Eerst zullen we een weekje acclimatiseren, waarin we van Wellington naar onze stageplek Palmerston North reizen. Vervolgens moeten we 3 maanden keihard werken met herten en koeien en soms helaas ook in het lab. Waarna we nog een kleine maand kunnen genieten van (wat volgens velen) het mooiste land van de wereld (is), we zullen in deze periode hopelijk nog zoveel mogelijk van het land zien. Hier zullen we jullie af en toe updaten van wat we daar allemaal uitspoken en wat onze ervaringen zijn van dit land zijn.

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

Byebye Palmy

22 April 2014

Weekendtripjes to the max!

01 April 2014

Long Time No See

11 Maart 2014

“Just a normal day in New Zealand”

26 Februari 2014

kia ora
inge

Boulevard Wellington

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5735

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: