Moment of truth - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van inge jansen - WaarBenJij.nu Moment of truth - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van inge jansen - WaarBenJij.nu

Moment of truth

Blijf op de hoogte en volg inge

02 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Na maandenlange voorbereidingen was het deze week tijd voor de laatste voorbereidingen. Waar Inge al vroeg helemaal klaar was om te gaan, was ik (Sabine) dagenlang aan het stressen over wat ik allemaal al aan het vergeten was. Vandaag was het toch echt tijd om te gaan. Zo'n gevoel dat je een weekje op vakantie gaat. Echter bij de douane aangekomen kwam er bij mij een brok in mijn keel omdat ik mijn fantastische vent achter moest laten. Inge nam afscheid van haar lieve familie. Heel veel knuffels en tranen verder zitten we nu te wachten om te boarden naar Dubai. Bij Inge is het nog niet doorgedrongen dat we echt vier maanden weg gaan. Het voelt ook zo onwerkelijk. Wie verzint dat; vier maanden naar de andere kant van de wereld. Maar goed of het nu al doorgedrongen is of niet het feit blijft dat we over twee dagen in Wellington zitten.
Dikke kus van ons beiden

  • 03 Februari 2014 - 04:54

    Papa :

    Geinig zo'n weblog. Nu vast bijschrijven: " in Dubai geweest en direct vertraging richting Sydney. Sterkte meiden.

  • 03 Februari 2014 - 05:21

    Sonja Van Oosterhout:

    Hoi beiden,
    Afscheid nemen is nooit leuk, ik weet er alles van, maar als jullie terug zijn over 4 maanden, zijn jullie een ervaring rijker met mooie verhalen. Heb een mooie tijd samen, ik lees graag jullie verhalen, het gaat jullie goed.
    Groet Sonja

  • 03 Februari 2014 - 08:27

    Lon:

    Jaaa! Het avontuur is begonnen :)
    Veel plezier en een hele dikke kus X

  • 08 Februari 2014 - 16:31

    Herma Ten Doesschate:

    Lieve Sabine,
    Wat een spannend en mooi avontuur gaan jullie tegemoet. Leuk om op de hoogte te blijven.
    Veel plezier en geniet van elk moment.
    Dikke kus de Doesjes uit Zwitserland

  • 08 Februari 2014 - 17:41

    Oma Nel:

    Ben blij te zien dat jullie goed zijn aan gekomen. Maak er een mooie tijd van en ik hoop dat jullie met een leuke groep gaan samenwerken. Mooie foto' s. Ben benieuwd naar de volgende. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Knuffel en dikke kus van oma Nel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Boulevard Wellington

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 5731

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: