voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van inge jansen - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van inge jansen - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

20 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

2 februari ruilen wij het koude Nederland voor vier maanden om voor het warme en vooral het hele verre zuidelijke Nieuw Zeeland. Sabine is nog druk studerende voor tentamen dat ze woensdag heeft, maar ik heb wat tijd dus dacht kan ik mooi een blog maken :)
We hebben alles al een heel eind geregeld, het is nu vooral bedenken wat we kunnen missen in onze rugtassen :O Want wat neem je allemaal mee als je 4 maanden weggaat uit dit kikkerlandje?! :P
Via dit blog proberen we jullie zodra we daar zijn een beetje op de hoogte te houden van wat we allemaal uitvoeren en een beetje een sfeerimpressie te geven.. Oh en voor wie het nog niet wisten, we zitten eerst 3 maanden in Palmerston North (waar we hard aan het werk moeten ;)), waarna we daarna in ongeveer 1,5 week het noorder eiland gaan bereizen en daarna in ongeveer 1,5 week het zuider eiland.
Tot snel!

  • 20 Januari 2014 - 18:54

    Tineke Van Thiel:

    He Inge,

    Leuk, leuk,leuk ik ga je zeker volgen.
    Heel veel plezier daar.
    Ik zeg GENIETEN !

  • 20 Januari 2014 - 20:28

    Marga Oosterhout:

    Wij gaan je volgen ingetje,XX

  • 20 Januari 2014 - 21:01

    Leon:

    Ik wens jullie heel veel plezier daar, maar nu moet ik jou leuke vrolijke aanwezigheid wel missen op en rond de tennisbaan..

    Maar ik volg je wel op afstand dan maar :)

  • 21 Januari 2014 - 21:17

    Mams:

    Heeeeeeeeeeeeeel veel suc6 in NZ ik hoop dat deze stage je veel kennis en levenservaring oplevert en daarnaast ook oneindig veel plezier. Wat ben ik trots dat ik mag meemaken dat mijn kleine meisje dit gaat ondernemen en mee mag maken. Ik zal je waarschijnlijk heel erg gaan missen maar wat zijn nu 4 maanden in tijd uitgedrukt. Voor je het weet ....... dus GENIETEN xxxxxx

  • 24 Januari 2014 - 15:39

    Bart:

    Ha Inge,
    succes in NZ we zullen het blog met veel belangstelling volgen.
    veel plezier en succes met je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Boulevard Wellington

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 5730

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: